Rederiet har plats för alla!

2010.03.31 kl:18.22

Redo för...

Nu är Tre Kronor-tittandet är klart var jag ju tvungen att fortsätta med...

REDERIET!

Javisst!

Där finns 20 säsonger och 318 avsnitt att tillgå,
så det kan ta en stund...

När jag såg avsnitt 3 härom dagen upptäckte jag en intressant grej.




Ungefär 02:10 in i klippet kommer Peter LeMarc ut ur hissen.
02:27 och några sekunder framåt ser man honom stå och hänga
vid receptionesdisken. Mycket suspekt då han inte är med mer än
dom få sekunder man ser honom där...

För övrigt är det ju sjukt många bra svenska skådisar med.
Allt börjar i Rederiet, skulle man kunna säga.

Men än så länge tycker jag nog att Tre Kronor är en något mer underhållande
serie, om man nu ska jämföra dom två. Rederiet når väl upp till en lite bättre
kvalité kanske... Frågan är hur det blir framåt i säsongerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0