Vem är som jag?

2011.04.09 kl:01.35


Det kanske inte finns nån...


Jag har just kommit på att jag skulle behöva lära känna fler folk
som faktiskt har samma intressen som jag, som vill göra samma
saker som jag, som gillar samma musik som jag, som har samma
humor som jag och som tycker samma påhitt är roliga påhitt.

Det är så otroligt tråkigt att vilja göra något jättemycket och sedan
finns det ingen alls som ens skulle kunna överväga att hänga på.
Just nu är det flera grejer som jag verkligen skulle vilja göra, men
som jag måste göra själv om de ska bli av. Och det är ju bara så att
jag inte kommer åka själv, varken till festival, konsert eller audition...
Och då missar jag saker som kanske skulle berika mitt liv, som jag
skulle bli glad av att göra, som jag skulle må bra av att göra.

Jag behöver vänner som gillar exakt samma saker som jag.
Vart hittar man såna egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0