Bara skit med PC...

2011.02.15 kl:22.37


Designstrul


Två saker som stör mig just nu;

1. Min blogg ser annorlunda ut på PC.
Vad i herrans namn kan detta bero på?
Jag har gjort designen på Mac och den ser
ut som jag vill på Mac och på min iPhone,
men inte på PC. Why?!
Det är samma sak med min andra blogg.
Den får t.ex. vit text att bli blå på PC...
Jag måste lösa detta, det stör ihjäl mig!
Som om jag skulle lägga blå text på röd bakgrund...
Man kan ju tro att jag har skitdålig färgsmak!
Och den här bloggens vänstermeny syns inte
på PC, för färgen på texten blir samma som
bakgrunden. På Mac är texten vit.
HJÄLP!!?

2. Apps försvinner från min iPhone.
...och i skrivande stund löste jag mysteriet
med försvunna appar och allt är frid och fröjd
på denna punkt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska menyn vara till vänster? På min pc är den till höger, haha :P Hoppas det löser sig iaf! Borde ju inte vara nån skillnad kan man tycka..

2011-02-15 @ 23:07:34
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0