Gay-mat?

2011.02.15 kl:00.15


- Är du vegetarian?
- Nej, men jag är gay...


Halv åtta hos mig är ju då som sagt ett av mina favvo-program,
men vad hände den här veckan? Gay-vecka?!
Okej, blir intressant att se vad homosexuella personer
lagar för special-mat. Där kände jag ett stort njae...

Men två småroliga citat från dagens avsnitt gjorde ändå det hela
värt att se...

Helge Skoog inleder med att säga att det är Gay-vecka
"Och hade vi varit fördomsfulla skulle vi startat det här med en låt av
Village People. Men det är vi inte, så vi tar en av Alcazar istället..."

En av deltagarna fällde följande kommentar om kvällens förrätt;
"Det blev ingen häftig smakupplevelse. Det blev ungefär lika
tråkigt som när Shirley & Sonja parade ihop sig med Sanna..."




En ganska stor parentes kommer här;
Jag höll just på att posta det här inlägget på fel blogg.
Jag har gjort en blogg för vår släktträff som jag, min syster
och en av våra kusiner planerar. Vi har bloggen som en
informationssida och ett ställe där man kan anmäla sig till
släktträffen. Det här inlägget hade nog förvirrat en och annan
farbror, faster eller kusin...

Ja, jag tyckte det var lite kul bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0