I did it!

2011.02.15 kl:23.16

Färgstulet är löst!
En liten uppdatering om inlägget nedan.


Jag satt här med två datorer framför mig och grejade
och jämförde. Dels min MacBook och sen min systers PC.

Tydligen var det bara så simpelt att PC inte ville läsa av
"white" som vitt, utan ville ha html-koden "FFFFFF".
Samma sak med de andra färgerna på den andra bloggen.
Jag hade visst skrivit "Black" på nåt ställe, och det var
tydligen för avancerat för PC att klara av...

Men nu har ju båda min problem löst sig på mindre
än en timma, så jag ska inte klaga!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att det fixade sig så lätt :)



Haha, jag har också repeatat den hur många gånger som helst idag! Grymt bra låt!

2011-02-15 @ 23:34:30
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0