Klant!

2011.02.16 kl:12.09


Klantig & klumpig, det är jag...


Har hört folk säga att dom inte vill skaffa en så dyr telefon
som en iPhone bara för att dom är så klumpiga och tappar
sin telefon hela tiden. Kan då bara informera om att jag också
är precis så klantig och klumpig. På fullaste allvar tror jag
att jag tappar min i golvet i snitt 3-4 gånger per dag. Det är
verkligen inte okej, och jag blir så trött på mig själv...!

Men, det visar iaf att iPhone faktiskt klarar av det, eftersom
den funkar finfint efter 1,5 års användande!
(har dock lyckats få några mindre stöt-skador samt repor,
men det hade nog varit ännu värre om jag inte haft heltäcknings-
matta i mitt nuvarande sovrum...)

Måste faktiskt säga att min klumpighet är en av de grejer som
jag verkligen skäms över. Vet inte vad det är som gör det, men
jag tycker verkligen det är pinsamt och det känns så tattigt att
bland folk spilla mat på kläderna, tappa saker på golvet och hälla
ut dricksglasets innehåll på bordet... Men det är verkligen inte
lätt att skärpa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0