Solsidan...

2011.02.27 kl:20.43


ALLA tycker det är roligt.


Visst, jag kollar också på Solsidan varje söndag
och jag tycker det är rätt så kul. Men jag blir så
trött på den här Solside-manin.

Man går in på facebook och de 10 senast postade
inläggen handlar om, eller citerar Solsidan. Suck!
Det blir så tråkigt...
Och jag undrar, är det egentligen SÅ bra och SÅ
roligt när ALLA tycker det är SÅ bra och roligt?

Jag kan faktiskt hålla med den enda av mina facebook-
vänner som skrev något lite mindre positivt om Solsidan.
För att något ska kunna tilltala en så bred publik kan
det inte vara mer än halvbra och halvkul.

Det är ju faktiskt så att om det ska vara helkul för
mig så kommer det helt klart bli totalt okul för någon
och tvärt om. Men håller man sig på en lagom nivå
kan det passa alla.

Ända ganska intressant det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0