Storebror igen

2011.02.21 kl:22.50


Oh My God!
(som dom säger i Melodifestivalen)


Det är inte normala människor som väljer att vara med
i Big Brother. Nä, och okej, vem trodde det?

Men att utsätta sig för det här är ju bara helt absurt!
Hela produktionen går ju bara ut på att på så många
sätt som möjligt skapa situationer där folk ska göra
bort sig så mycket som möjligt och göra galna, störda saker.

Men som sagt, det är ju helt frivilligt. Man kan lämna när
man vill. Jag förstår bara inte varför man vill medvera.

Men, jag är fast. Jag kommer antagligen kolla hela säsongen.
Det är för fascinerande för att missa...

Men jag undrar dock vilka som faktiskt betalar 249 kronor
för att kunna se Big Brother live dygnet runt på http://www.bigbrother.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0