Tjuvlyssningen...

2011.02.18 kl:21.49


Veckans mello-tjuvlyssning!


Tror jag kör en begränsning till max tre ord om varje bidrag idag,
för jag kom på att det ju faktiskt är roligast att skriva en lite
större recension efteråt istället.. När man liksom sett kläder,
scenshow fullt ut, hört hela låten osv...

Tjuvlyssna en minut av varje bidrag på http://www.svt.se


Bidragen i Delfinal 3 - Linköping

Lucky you - Linda Sundblad

Lucky who?


Tid att andas - Simon Forsberg

Pretantiös, smörig lovsång??


Enemy - Sara Lumholdt

Lär dig sjunga!


The King - The Playtones

Tråkigt, trist, intetsägande...


I thought it was forever - Shirley's Angels

Vilka är änglarna?


No one else could - Sebastian

Tråkigt, tråkigt, tråkigt...!


Spring för livet - Sara Varga

Lär dig sjunga!


Popular - Eric Saade

Lär dig sjunga!



Okej, jag vet att jag skrivit samma på flera och att jag kanske

är lite väl hård där på vissa ställen, men det låter ju inte bra!

Och det var mycket bättre låtar förra veckan! Och då blir jag

sur och bitter på att Christian Walz inte fick komma vidare...

Han kunde fått någon av morgondagens finalplatser istället...


Kommentarer
Postat av: Fredd

Exakt min reaktion på detta. LÄR ER SJUNGA!!!

2011-02-19 @ 00:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0