Emma i bikten

2011.02.24 kl:23.18


Det blir som ett beroende...


Jag hade inte tänkt att berätta det här för någon. Jag tänkte
ha det som min egen lilla hemlighet. Det tar verkligen emot
att erkänna detta, men jag kan inte heller vara tyst längre...

Jag har tecknat ett 24-7-abonnemang på Big Brother.
Inte för hela säsongen, men för ett litet tag... Jag ville bara kolla
hur det ser ut, men jag kan väl erkänna att jag är ganska fast nu.
Måste säga att jag verkligen tycker att hela den här grejen är ett
extremt intressant socialt experiment.

Det som intresserar mig mindre är töntiga uppdrag som att man
ska trycka i sig en massa semlor på kort tid, eller få elstötar om
man svara fel i en frågesport...

Det roliga att se är ju hur de skapar sig en vardag, hur de diskuterar
med varandra, hur de beter sig, vad som händer med dem där
inne i huset osv... Och det ser man faktiskt mycket mer av när
man själv kan välja kamera och därmed vilka man vill lyssna på.
Att dessutom kunna kolla live och slippa redigerat och klippt material
gör det hela ännu mer verkligt. Och sjukt. För jag ligger faktiskt bara
här i min säng och lyssnar på vad dom pratar om. Tjuvlyssning typ.

Och igår fick jag till exempel höra upp den här fantastiska;

Sanna ligger i soffan och sjunger lite på Septembers Mikrofonkåt.
Efter en stund säger hon; "Alltså, hon måste ju verkligen ha
lyssnat på Petter när hon skrev den här låten!"...

Kommentarer
Postat av: Fredd

HAHAHAHAA du är ju störd!!

2011-02-25 @ 00:22:09
Postat av: EmmaPQ

Inte okej! Du ska skratta åt Sanna och inte åt mig!



Och visst, jag kanske är störd. Det är liksom inget som jag någonsin försökt dölja...

2011-02-25 @ 00:28:36
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

Jag har gjort mycket i stördhetens namn och följt skit som paradise hotel slaviskt. Till och med kollat på hela säsong 4 av danska paradise hotel. Kollat på alla avsnitt av Kungarna av tylösand osv. Summa och summarum (visst är det ett uttryck?) så har jag följt och kollat på mycket och många tvivelaktiga program MEN att faktiskt betala för att se Big Brother dygnet runt, det tar ändå priset i stördhet. Grattis, du får nu ta över kronan

2011-02-27 @ 00:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0