Oj, vad synd det är om stackars mig...

2011.01.31 kl:14.00


Topp 3;
Jobbiga saker med den här dumma armskadan jag fick i och med mammas flytt...
Eller: Tyck synd om mig...


3. Påklädnad samt avklädnad av kläder!
Påklädnad överlag är lite småbesvärligt sådär, men det här med
att använda båda armarna bakom ryggen, som när man ska ta
på eller av en BH är nästintill omöjligt...

2. Att resa sig upp ur sängen!
Det är skitsvårt när man måste gå ur sängen åt vänster sida,
för då måste man liksom stödja på vänsterarmen på nåt sätt.
Kanske skulle kunna lösa detta genom att sova på fel håll...

1. Att sitta bredvid vid min lillasyster och äta mat...
Ja, inget ont om min kära syster egentligen. Men hon växer så
det knakar, säkert tio centimeter i veckan den senaste perioden
(ja, det känns så i alla fall för hon blir bara längre och längre...).
Men detta medför att hon inte riktigt har koll på sina armar, vilket
är fullt förståeligt, men en stenhård armbåge i min skadade arm
är ändå extremt oskönt...


Sen blev jag då påmind om att Lena-Maria Klingvall sagt att det
första hon skulle göra om hon hade armar, var att sticka två tröjor
samtidigt...
http://www.lenamaria.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0