Tvåtusenelva

2011.01.29 kl:23.03


En blank sida blir till en fylld, bara man trycker på tangenterna...


Har egentligen inget särskilt vettigt att skriva men jag vill börja blogga igen,
så jag tänkte köra på metoden att bara börja skriva och se vart det leder...

Jag vill föra tillbaka mitt liv till vägen jag gick på förut.
Jag har liksom gått på en parallellgata ett bra tag nu...
Men, jag tror ändå att det kan finnas en liten chans att jag
tagit någon slags cykelväg nu, som förhoppnings leder till
den riktiga gatan. Den gatan där jag både ska gå, cykla, leva och bo!

Jag tror jag är på väg på rätt håll och jag intalar mig att det bara är bra
om det går sakta, då kanske jag också kan stanna kvar där när jag väl är där.

Jag har i alla fall bestämt mig för att mitt mål för hösten är att börja plugga igen.
Jag kan fortfarande inte veta om det verkligen blir så eftersom det hänger lite
på rester som måste göras och CSN osv... Men jag känner att jag vill tillbaka
till Örebro, till Musikhögskolan och till Joybells! Och det är en stor skillnad från
förut, att jag faktiskt vill. Jag har verkligen tagit ett extremt stort avbrott från
allt som har med Örebro att göra. Har i princip inte haft någon kontakt med folk
i Örebro och knappt tänkt på det som jag sammankopplar med staden. Men nu
har jag börjat sakna och längta tillbaka. Jag vill göra klart min utbildning och det
beslutet känns väldigt bra just nu.

Jag ska bara orka med det. Men det måste jag.
Någon gång måste det ju vända. Nu har det varit pissigt i nästan två år...
Nu vill jag har ett bra år, tack!

Det här blev jättetråkigt, men whatever. Det lär ju inte vara nån som läser
här fortfarande ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0