Andra Chansen efteråt

2011.03.06 kl:11.02


Bäst hittills!


Ja, Jag gissade ju väldigt fel i bloggen, men igår när vi
gissade under själva tävlingen så hade jag fler rätt.
Tyvärr, kan man ju säga...
Jag gissade på Sara Varga hela vägen, men jag kräks
verkligen på henne. Förlåt Sara, men jag kan inte hjälpa det.

Jag är i alla fall väldigt glad över att The Moniker kom till
final, gillar verkligen låten och showen och det är gött att
få nåt lite annorlunda i finalen.

Men en sak får jag ju säga om Andra Chansen, och det är
att mellangrejerna inför varje låt var sjukt bra! Och det
var dessutom väldigt skönt att man slapp alla andra
töntiga mellangrejer. Dessutom var det många bra låtar
så jag måste säga att Andra Chansen får ■■■■■


Moniker & Varga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0