Kamelen

2011.03.22 kl:23.58


Och afternoon tea


Imorrn är det dags för min spelning på Kamelen.
Kamelen är då ett café som Svenska Kyrkan har
här i stan. Det är mest pensionärer som går dit...
Och så har jag och Fredrik varit där en gång.
Någon onsdag i månaden kör dom "Afternoon tea";
te, scones och någon lokal underhållare, dvs jag imorrn då.

Det fina med kamelen är att man bara betalar om
man känner för det och hur mycket man känner för.

Dock hoppas jag att det inte blir fullsatt imorrn (fullsatt
innebär iofs bara kanske 25-30 personer, men iaf). Jag
känner mig alldeles för oförberedd, fast förberedd.
Det är helt enkelt för svåra låtar, som jag inte kommer
fixa att göra på ett bra sätt helt själv. Skulle behövt
en pianist! Lite sent nu... Suck!

Men kanske får jag skylla mig själv, det är ju faktiskt
bara jag och ingen annan som valt de för svåra låtarna...


Hoppas att dom som kommer gillar scones iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0