Ett Två Tre Fyra Fem Sex Sju

2008-04-16 kl:10.49

Det var det här med att sova på nätterna!

Wohoo....!
Det är morgon,
visserligen en mer sen morgon än en tidig,
men dock morgon,
och jag är inte helt slut/död/trött...
Jag är nästan i närheten av något som
skulle kunna kallas utvilad eller pigg.
Men vi ska ju inte överdriva förstås...


Ett Två Tre...

Today är enembleday
Och just nu spelar man det man vill.
Tidigare har det varit genrebestämt, men nu får man välja själv.
I vår ensemble har vi valt ett tema, alltså ingen genre.
Vi ska spela 7 låtar, en på varje siffra från 1-7.
Hittills är endast 2 låtar spikade.

3: "The 3 R:s" - Jack Johnson
7: "Seven Days" - Sting

Sen ska man komma på låtar på övriga siffror,
inte så lätt alltid.
Ett, två och fem är rätt så enkelt. Finns massor.
Svårare är det med Fyra & Sex.

Så, tips emottages gärna... 

Visst är det en rolig idé...?!
Hmm... undrar vem som kläckte den... hehe...


Idag tror jag minsann det är solglasögon som gäller!
Yeah!

Kommentarer
Postat av: Jenny Benny

Gött att du känner dig utvilad...gissa vad jag lyckades göra! Snooza i hundra år...kom försent till lektionen = (

By the way...lyssnade på Nanne med låten "hört" haha på så ska de låta! De var ju inte så imponerande, hon passar inte till den typen av musik! Tror du gör den GRYMT mycket bättre!

2008-04-16 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0