Hurra för skitdagar!

2008-04-09 kl: 10.22

Skitmorgon

Idag var det verkligen en sån där skitmorgon.
Undrar om nån ville säga mej nåt?
Kanske att jag borde stannat kvar hemma och 
legat i soffan o kollat på dåliga ordprogram 
med sjukligt fjantiga programledare...?

Jag vet inte.

Men morgonen var hemsk.
Missade första bussen, 
fick vänta på nästa 
o fick ännu mer bråttom...
Hur det kan bli så är för mig ett mysterium, 
men det slår aldrig fel. 
Ju mer tid man har, desto längre är det till busshållplatsen, eller?
Fick i alla fall springa som en idiot till bussen.
Dörren låste jag på ungefär en hundradels sekund,
samtidigt som jag skrapade upp mitt finger på något.
Vad kan man ju undra...? 

I alla fall så rann blodet samtidigt som jag sprang till bussen,
samtidigt som det snöade och min frisyr blev skit.
Dessutom blev jag svettig.
 
Och nu sitter jag i datasalen på skolan och ska ha lektion.
Finale. 
Ja, roligare kan man ju ha.
Har dock förhoppningar om att dagen ska vända,
med tanke på att jag faktiskt ska få sjunga 
med Mr. Andrae Crouch himself ikväll.
Och det är ju inte fy skam.
Men man ska inte vara för positiv,
det kan alltid hända nåt som gör att ställs in eller så.

Hurra för skitdagar!

Kommentarer
Postat av: joel

VI stämmer in "HURRA FÖR SKITDAGAR!!!!"

dagens glada gärning ;D

2008-04-09 @ 12:04:05
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: EgoElin

Jaaa..fan..dä borde va olagligt å gå upp sådär tiiidigt faktiskt. dä kan ju gammelfolket göra..inte vii ungdomar =)

2008-04-09 @ 14:24:42
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Jojo

Svar: tack :)
desamma! :)

2008-04-09 @ 18:08:18
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Frida

Tack så mycket!=) Hoppas verkligen din dag imorgon blir bättre, kan ju inte bli så mycket sämre me alla saker du råka utför påväg till skolan!:)
sköt om dej!
Kram

2008-04-09 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0