Jag är dålig

2008-04-14 kl:09.53

Har just diskat en veckas diskberg.
Är sådär lagom kul att göra det en måndagsmorgon.
Men det är bara för att jag inte orkade (eller hann) göra det igår,
eller i förrgår, eller dagen innan dess... ja, ni fattar poängen.

Men jag fattar inte varför man, eller iaf jag,
alltid ska vara så lat och skjuta upp saker...?

Till exempel har jag behövt ringa och avboka en tid
i flera veckor nu och tiden är nu på onsdag.
Bara för att jag har nån slags telefonfobi så har jag
skjutit upp det här samtalet och dessutom våndats för det.
Sen när jag väl ringer idag, för jag verkligen måste,
ja då är det en telefonsvarare som säger:
Du behöver inte avboka tiden och du blir heller inte skyldig
några pengar om du inte kommer...

Gaah, jag kunde besparat mig ångest!
Jag är en dålig människa!

Bussen nu!

Kommentarer
Postat av: Joel

hehe... jamen då så.. då är det lungt ;D

och haha, jag har samma telefonångest, drar img alltid in i det längsta och övertalar sedan någon annan att ringa åt mig ;D

2008-04-14 @ 09:58:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Joel

äääh va fan.. inte lika lågt som glocalnet ;D

2008-04-14 @ 11:39:48
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0