Jag sover hellre i en skitig säng... eller?

2008-04-14 kl:00.05
Varför ska man byta sängkläder för?


En av dom jobbigaste av saker man kan få för sig att göra,
är nog när man kommer på att man ska tvätta sina sängkläder.

Då ska man hålla på och krångla av alla grejer från täcken o kuddar,
och sen är man ju givetvis inte så smart att man bäddar med nya direkt.

Nej då, det tänker man att man kan göra senare eftersom det är så tråkigt.
I alla fall så glömmer man av det hela, tills man ska sova.
 
Då är man sjukt trött och vill inget hellre än att bara lägga sig och sova,
det hade inte spelat nån roll hur skitiga sängkläder man hade haft...
Men nej, då, och just då, ska man ställa sig och bädda med nytt.

Till råga på allt så är det tråkigaste jag vet,
vad gäller saker man måste göra i sitt hem då och då,
att stoppa täcket i påslakanet.

Det är absolut det allra tråkigaste, det finns inte ord som beskriver hur tråkigt det är.

Stackars mej.
Än har jag inte bäddat.

Dock så säger ju min erfarenhet av detta scenario att
det så lätt är värt det sen, när man ligger där i nytvättade lakan.
Det är ju hur gött som helst.
Men just nu tror jag inte på det...


Kommentarer
Postat av: Max

det är ju sjukt skönt med nytvättade sängkläder ju? ;s haha dom blir ju skabbiga ju ;c

2008-04-14 @ 01:11:40
URL: http://enlitenpojkeutanliv.blogg.se/
Postat av: elena

hehe du får oxå göra listan.. en sak till.. tro mig, jag förstår dig när det kommer till sänglakanen hahah finns inget värre, och dom är sjukt jobbiga att tvätta

2008-04-14 @ 01:23:52
URL: http://elenofski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0