Morgonbesök

2008-04-17 kl:09.59

Läskiga ljud

Hela morgonen har jag undrat vad grannarna håller med.
Det har kommit helt sjuka ljud från deras lägenhet...
Man skulle kunnat gissa på att dom typ försökte ta sig igenom väggen,
med hjälp av en jättestor hackspett till exempel...
Eller med hjälp av något annat, en bautaborr och att dom skulle
borra sönder mig och min säng med den.
Läskigt.

Sen så ringde det på dörren, och jag hade inte gått upp, inte Hanna heller.
Insåg att det skulle komma några snubbar och greja med fläkten eller nåt.
Och det såg ut som kriget i köket.
Gaaah...

Men eftersom Hanna redan hade stigit upp och släppt in dom,
så tänkte jag att jag att jag skulle slippa visa mig för dom.
Men så kom dom knackade på min dörr och sa att jag var
tvungen att ta ner nån grej som vi hängt upp en gång i en svunnen tid.

Men det gick ju snabbt, för nu har dom gått.
Läskigt med såna där människor som ska vara i mitt hem och jobba.
Läskigt jobb också för den delen, att behöva gå hem till folk.
Särskilt när det ser ut som hos oss...

Kommentarer
Postat av: Hanky

Ja, jisses... Dessa fläkt- och avloppsfixarna som alltid kommer och stör mitt liv...

Angående mina godisar... Jag kan inte rekommendera dem, så här i backspegeln. De blev rätt äckliga. Dock tror jag att det främst hade med de gamla russinen att göra. Så ändra "gamla hårda russin" till "nya smarriga russin" i receptet, så blir det nog bättre.

2008-04-17 @ 13:59:41
URL: http://hankyexposed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0