Skitskor

2008-04-07 kl: 00.16

Dåligt köp.

Är sjukligt trött,
och fötterna värker.
nya skorna är dåliga!
alldeles för varma.
fast det tror man inte
dom ser inte så varma ut nämligen

men mina fötter kokar i de där skorna varje dag.
Och dåliga sulor är det också
 jag får ont i fötterna
speciellt om man står och går en massa som jag gjort idag...

Det enda bra är väl att dom är snygga,
för det är dom faktiskt!
Dock har jag i helgen insett att jag har
en massa kläder som inte passar till dom.

Det var nog helt enkelt inte mitt bästa köp ever...


Som sagt...

Gospel för hela slanten idag kan man säga...
Var verkligen en jättebra både gospelgudstjänst och Ung Ton.
Jag hade egentligen kommit lite grejer
som jag ville blogga om ikväll när jag kom hem,
men det får nog faktiskt vänta tills imorrn.

För jag orkar inte. Absolut inte. Inte nånstans.

Tröttheten är
                       enorm
                                    stor
                                            grov

Den tar över hela mitt väsen
Den går in i mina fingrar och i mina ögon,
                                                                            i hela min kropp.


Kan helt enkelt inte genomföra ett bättre blogginlägg än det här,
och det är också troltigtvis därför jag ska sova nu.

Kommentarer
Postat av: joel

hehe.. jag ska skicka över koreanerna. dom kan säkert hålla dig vaken ;D

2008-04-07 @ 04:46:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

va? vafalls? hurså?

INGA KOREANER?!?

nej, nu snurrar det på loftet, du har nog sovit för lite.. alla vill ha en korean att värma sig mot ;D

2008-04-07 @ 08:59:10
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Anette

Hej, det är roligt med gospel. Har själv varit med i Stöten Gospel när den kören fanns. Nu sjunger jag mest lovsång.

2008-04-07 @ 14:00:09
URL: http://godsfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0