Trampa på någon annan...!

2008-04-15 kl:08.40

Vem var det som trampade på mig inatt?

Vem?

Det måste varit någon sjukt stor snubbe,
för han lyckades trampa så hårt.
I annat fall var han stark...

Skulle också kunnat va snubbens bautatumme
som bara tryckte ner mig i jorden, utan att ens ta i.
Han var som sagt säkert sjukt stark...

Sen tog han en osynlig hjälm och satte den på mitt huvud också,
den väger 97 kilo så jag har haft roligare huvudbonader, det vill jag lova!

Och det är därför jag inte orkar gå upp nu.

Vilket as..!



Ha..!
Jag lyckades duscha bort den osynliga hjälmen,
eller det kanske var 97 kilo fett i mitt hår bara...?

Kommentarer
Postat av: joel

jag tror på 87 kilo öronvax, 5 kilo ögongojs och 5 kg hamserbajs ;D

2008-04-15 @ 09:35:36
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Nickie

Jag fick precis iväg min anmälan, halleluja! Hoppas det löst sig med din också, annars är det ju lugnt nu när dom flyttat fram det till den 18:e :) Ha en bra dag du med!

2008-04-15 @ 15:22:23
URL: http://nix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0