Under luggen

2008-04-15 kl:23.38

Under luggen


 
Här är min lugg (och jag)


     


Jenny tyckte jag skulle dela med mig om vad som
händer under min lugg. Så skulle hon ta bilder på
min lugg också som jag kunde lägga upp.


Egentligen så är väl hela min blogg en 
skildring om vad som händer under luggen.

Under luggen så tänks det så det knakar.
Det funderas och har sig.
Det dröms och irriteras.
Det roas, kluras och arbetas på alla sätt och vis.

Men just idag så har det underluggande (haha) handlat om mina käkar.
Sjukt intressant, jag vet.

Men
Jag är stressad och har därför fått spänningar i käken.
Det är inte så bra.
Kan inte sjunga så mycket nu bara för det.
Det är också helt sjukt när man står i affären,
eller sitter och tittar på tv, eller lagar mat,
eller whatever och helt plötsligt märker att
man bara står och spänner käken.
Äckligt när det knakar och knastrar och har sig också...

Så nu är det Emma som ska stressa ner,
lära sig slappna av och dessutom
få gå tillbaka några steg i den sångliga utvecklingen,
känns det som i alla fall,
för att bli av med skit-spänningarna!


That's the Under Luggen for today





                                                    Dagens låt: "The 3 R:s" - Jack Johnson

Kommentarer
Postat av: Jenny Benny

Helt fantastiskt bloggämne! Snygga kort oxå!

Känn dig inte låg för dina käkar vännen!! Lovar att de kommer ordna sig! På ett eller annat sätt ska vi få dem att slappna av = )

2008-04-16 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0