Är inte Bista ett sämre läge?

2008.12.01 kl:21.36

Jag ska också bli sur och bitter...


Net On Nets slogan som dom nu kör med
"Lite sämre lägen, mycket bättre priser",
har tydligen retat upp folk här i Örebro-trakten när Net On Net öppnat en butik i Bista.
Överallt i hela stan sitter affisher med texten :

"Bista är inte ett sämre läge!"

På Bistas hembygdsföreings hemsida http://www.bistahembygd.se/
kan man skriva på en protestlista mot detta.
För personerna i Bistas hembygdsförening tycker
absolut inte att man kan kalla Bista för ett sämre läge,
eftersom det, enligt dem, endast ligger 4 km från Örebro centrum.

Ja hej hej...

När jag blir pensionär ska jag också vara sur och bitter
och engagera mig i totalt meningslösa saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0