Hunken

2008.12.17 kl:00.09


Finns det hunkar i Ryssland?


Mitt uppdrag idag var att hitta en bild på en snygg ryss,
för att Fredrik hade fördomar om ryssar, att dom inte var så snygga.
Jag ska inte säga att han hade rätt
men
det var inte helt lätt att hitta en rysk hunk, som var det jag skulle göra.

Jag sökte på alla tänkbara grejer
och gogglade i 2,5-3 timmar...
Men till slut hittade jag snubben på bilden nedan,
han fick duga!



snygg-ryss              snygg-ryss


Marat Safin
 Rysk Tennisspelare
Född i Moskva, januari 1980.
 

Kommentarer
Postat av: Fredd

Vilken kille han är ändå. Man blir lite sugen på att ta reda på om han verkligen ha helrysk bakgrund

2009-01-05 @ 02:24:25
Postat av: EmmaPQ

Eller hur?!

Ja, om till och med du tycker att han är het så finns det ju inget snack om saken! Det är ju dock ganska så troligt att han inte är helryss... hehe.

2009-01-05 @ 11:00:36
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0