Jag lovar!

2008.12.10 kl:22.18


Nyårslöften är till för att brytas...
eller?


Hittade en bortglömd application på Facebook:

In 2008 I will...


En lista på förra årets nyårslöften alltså.
HAHA!


              In 2008...
  • I will skaffa bättre övningsrutiner
  • I will plugga mera/mer effektivt!
  • I will bli bättre på att städa
  • I will lära mig att virka
  • I will bli mer ekonomisk

Ja, kan väl säga som så att ett tag kunde jag virka,
men nu har jag troligtvis glömt av hur man gör...

Seriöst har jag nog snarare blivit sämre på alla de där sakerna,
ganska dåliga nyårslöften alltså...

Detta året tänkte jag endast avge ett nyårslöfte.
Eller nyårslöfte och nyårslöfte,
mer en grej som jag lovat mig själv att göra efter jul.

Så...

              In 2009...

  • I will gå och lämna blod

Ja, eller jag ska gå och ta blodprov
och se om jag ens får lämna blod,
men om jag får det, så ska jag göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0