Lyhört eller asgrannar?

2008.12.14 kl:21.54

Grannar


Mina grannar väsnas så gräsligt, dygnet runt.
Eller ja, ofta i alla fall, och ibland på nätterna.

Jag stör väl inte ihjäl mig på det egentligen, men nu när jag ska sitta och plugga
och försöka koncentrera mig på att skriva ihop nåt till morgondagens seminarie,
så är det lite störande med dåligt musik på hög volym, högt prat & skratt
och just nu hörde jag till och med att någon fick ett meddelande på msn.
Då måste man väl ändå ha sjukt hög volym på?
Eller så är det bara fruktnsvärt lyhört...

Kan ju vara bra o veta egentligen.
Om det är grannarna som väsnas mycket,
eller om det är grymme-lyhört.

Jag gissar på en kombo i detta fall.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är lyhört.. På dagarna är det väl lugnt, då har man oftast ljud omkring sig, tv eller musik eller nåt. Men när man ska sova är det kört, då hör man allt man inte vill höra (typ när grannarna har sex eller nåt annat man inte vill veta).. Du får banka hårt i väggen! Eller sjunga jättefult ;D

2008-12-14 @ 22:47:38
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0