Snälla dator, uppstå!

2008.12.19 kl:00.50


Jag sörjer...


Min dator dog och jag kan inte få den att uppstå.
Så nu är jag hos Jenny och datorsnyltar...

Förstår dock inte hur jag ska kunna klara mig utan min dator.
Den är ju mitt allt!
Jag hoppas så innerligt att det går att återuppliva den... 
Annars dör jag med den...

Till småland får den dock följa
och så får vi väl se om Fredrik kan göra nåt åt det live,
i telefon var det kanske lite svårt...

Annars får jag lämna in den stackaren.
Bara den går att rädda...
Åhå.
Det måste, måste, måste gå!


Men ja.
Imorrn blir det iaf Småland för hela slanten,
för typ 2,5 veckor framåt.
Det ska bli så obeskrivligt skönt!

Jul och familj och småland.
Leta efter en bättre kombo.

Jag hoppas att i helgen kunna skapa lite julstämning,
det är ju verkligen på tiden nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0