Årets lyckligaste helg!

2008-06-06 kl: 19.06

Lycklig?

Enligt metro igår är den här helgen
årets lyckligaste helg.
Så tänk på det och var lycklig!
För hur skulle det gå om den här helgen blev katastofal?
Hur skulle då resten av årets helger se ut?

Anledningarna då, till den lyckliga helgen är:
1. Vädret
    Och då inte bara själva värmen utan även solljuset
2. Skatteåterbäring
    Ja, många blir ju glada av pengar...
3. Fotbolls-EM
    Ja, det är tydligen något folk blir lyckliga av...
4. Nationaldagen
    Ja, om man firar den så kanske det gör
    en lycklig. Om inte annat så kanske man blir
    lycklig pga nationaldagen i och med nästa punkt.
5. Långledigt!
    Det kan jag deffe förstå!


Min egen lista för att detta är en lycklig helg skulle kunna se ut såhär

1. Jag är i Småland
    Småland i mitt hjärta! Så är det bara.
2. Jag är ledig
    Slutade skolan igår och börjar jobba på måndag
    så det gäller att njuta av ledigheten.
3. Inga måsten
    Den här helgen finns inga måsten och ingen stress,
    och det var sjukt länge sen jag hade det så.
4. Vädret
    Vädret har ju visserligen varit fint ett tag nu,
    men jag med mitt stressade schema har ju
    knappt sett solen ändå, så det är ju gött.

Sen kommer jag inte på mer...
Om det sen blir min lyckligaste helg på hela detta året?
Ja, det hoppas jag faktiskt inte,
för då har jag inte mycket att hurra för i år.




Här kan man läsa artikeln...
http://www.metro.se/se/article/2008/06/04/20/2056-45/index.xml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0