Bitterheten kommer krypande...

2008-06-07

Jag är sjukt bitter!

Ja, med tanke på mitt bloggande igår är det ju ganska komiskt
hur den här helgen blev. Jag hoppas för min egen del att det här inte
blev årets lyckligaste helg, för då känns det ju lagom kul med resten
av denna sommar (och hela året för den delen).

Jag är bitter.
Det tänker jag inte sticka under stol med.

Jag hade liksom sett framför mig att jag skulle ha roligt den här helgen.
Att jag skulle få ha en kul helg innan jag börjar på det där
oerhört ångestladdade jobbet på måndag.
Men nej då.
För ingen, och då menar jag inte en enda kotte hade tid med mej.
Alla var upptagna, inte hemma eller också hade dom besök.
Ja, men vilken kul helg jag fick.

Nu har jag ju bara ångest för att börja på det där äckliga jobbet
på måndag. Nu riktigt känner jag vilken skitsommar det kommer bli.

Men...
Jag får väl tänka så här;
För att kunna fortsätta med en fin höst i Örebro så behöver jag betala hyra,
För att kunna betala hyra behöver jag pengar och
för att få pengar behöver jag jobba.

Så, nu är jag sjukt motiverad...!
Eller...?



Bitter...

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: ja haha visst e de fult hahaha

2008-06-07 @ 22:25:04
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0