Är jag kort eller?

2008-03-26 kl: 02.42

Kom hem ganska jättenyss.
Har varit i skolan med Jenny och skrivit PM.
Det är så gött att vi inte kunnat börja skriva förrän ikväll,
och att det ska vara inlämnat imorrn!

Men
vi är ju klara nu, så jag ska inte klaga!
Det gick förvånansvärt bra fast att vi nog inte
började förrän runt halv nio eller så...
Vi är ett bra team alltså! :)



Så här kan det se ut i datasalen om nätterna när man är där och skriver pm.


Är jag kort eller?

Tidigare idag när jag var på kultuskolan,
var jag inne på en toalett som är handikappanpassad.
Det finns en sån där spegel som är avdelad,
den nedre delen är vinklad.
Jag antar att detta är gjort för att en rullstolsbunden
ska kunna se sig själv i spegeln också.
Det roliga i detta är att jag är för kort för att se mig själv i den övre delen,
och för lång för att se mig i den undre delen.
Mitt ansikte kommer precis i skarven,
så det jag ser är lite av håret och från brösten och neråt.
Ganska komiskt.


En sån här spegel var det. Ja, det var till och med just den här spegeln...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha vad jobbigt. Det brukar hända mig när jag är inne på tex. glitter. Speglarna är plaserade så att jag ser mina bröst och min panna. Fast det är för att jag är för lång...

2008-03-26 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0