Bara morgon...

2008-03-18 kl: 08.05

Tvättstugor alltså. Ge mig en egen tvättmaskin tack!
Jag trodde jag skulle tvätta idag.
Gick upp klockan 7 och plockade fram all tvätt. Men eftersom jag var lite sen
(alltså kom inte till tvättstugan riktigt klockan 7) så hade min tvättid avbokats.
Dessutom hade någon annan, det aset, bokat in sig och börjat tvätta.
Alltså, inget ledigt tvättrum för mig!
Jag är ledig idag, och kunde fått sova hur länge som helst.
Men jag gick upp för att tvätta, men inte fick jag tvätta inte.
Blev varken sovmorgon eller tvättmorgon för mig, bara morgon.
Och jag behöver ju rena kläder tills imorrn när jag ska åka hem...

Häromnatten drömde jag att min mormor röstade blått för att
de hade ett bättre pensionsavtal. Det var ganska kul, för det skulle
aldrig, aldrig någonsin hända i verkligheten.
Brukar kanske vara så med drömmar visserligen...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

God morgon :)
Hoppas du får en bra tisdag.

2008-03-18 @ 08:13:37
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Mickan

Ja usch det är HEMSKT man blir ynklig och svag. Tack för tipset =)

2008-03-18 @ 08:38:48
URL: http://mickand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0