Min sämsta sida

2008-03-19 kl: 01.03

Lyckades få en tvättid ikväll och i tvättstugan går radion på automatiskt.
Första och andra gången jag kom in tvättstugan spelades Sanna Nielsen.
Empty Room såklart. Och tredje gången jag gick dit spelades Rongedal.
Gött! Ingen Charlotte!
Jag kanske inte kan uttala mig eftersom jag aldrig lyssnar på radion,
men jag ser det som ett gott tecken att jag endast hörde de bra låtarna
från melodifestivalen!

Sitter och spelar spel på Facebook. (Typ Snake & Tower Bloxx. Jetman ligger lite nere för tillfället...)
Jag har verkligen upptäckt min sämsta sida ever i och med detta spelande
(och tävlande mot andra, främst Jenny & Fredrik... hehe)
Jag blir ju så otroligt arg när det inte går bra. Jag vill bara skrika och svära.
Och ja, slå sönder datorn, men det vore ju väldigt dumt...
Jag är med andra ord en sjukt dålig förlorare.
Spännande det där, för den där sidan brukar inte komma så ofta i andra sammanhang.
Nej, väldigt sällan faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0