Mina glasögon!

2008-03-29 kl: 00.24

Nej, det blev inte mycket bloggande Fredag 28/3.
Det fanns helt enkelt inte tid. Och så kan det väl få vara då...


vfu:n är slut, emma gör ett glädjtjut. typ...


Idag har jag gjort mina sista vfu-timmar.
Det känns väldigt skönt, och väldigt bra faktiskt.

Har också shoppat loss lite.
Köpt nya skor och varit på IKEA med Jenny & Kristian.

Jag åkte dit med tanken; "Jag behöver inget från IKEA" och gick därifrån med:


En karaff med 4 glas (sjukt snyggt)
2 växter
2 blomkrukor i trä (också fina)
En grej som är bra att ha, men jag orkar inte förklara vad den är bra till
4 ljuslyktor som matchar karaffen
Ett kvitto på typ 380 kr



Ge mig mina glasögon!


Var också med Jenny och kollade på glasögon.


Igen.


Sist vi var där hittade jag ett par bågar som jag vill ha.
Nu provade jag dom igen.


Dom är mina!


Till och med Jenny tyckte att dom var "jag",
även om hon också tyckte att dom var fula...


Jag vill verkligen ha dom!


Dom är sjukt snygga plus att min frisyr blir snyggare med dom på!

Det finns dock ett litet problem.


Jag ser lite för bra.


Har inga som helst problem med min syn, vad jag märkt.
Och det är faktiskt för fjantigt att bara köpa ett par bågar, eller?
Alltså, man kan ju se det som en accessoar, absolut.
Men kanske inte om man inte ens behöver glasögon...?

Jag skulle ju kunna hoppas på ett synfel och gå och göra en synundersökning.
Problemet då är bara att jag inte ens har ett enda argument för synundersökning,
jag har ju som sagt inga problem med min syn, och kan ju inte direkt hitta på några.

Åhå, jag vill verkligen ha dom.
Ojoj, så snygga dom är.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag kommer nog fortsätta att läsa din blogg faktiskt, finner den faktiskt underhållande!:)

och det där med glasögonen, jag skulle säga åt dig att skaffa dom som accessoar om du verkligen vill ha dom! jag har flera kompisar som har gjort sådär..
jag har dock "turen" (?) att ha synfel, så jag måste ha glasögon! haha

2008-03-29 @ 22:32:37
URL: http://waitress.blogg.se
Postat av: Carro

HJÄLP MIG! Nämn några bloggar du tycker är bra eller någon du själv läser :)
Tack på förhand :)

2008-03-29 @ 22:40:33
URL: http://carr0wsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0