Våren kommer, den bara lurades lite

Solen skiner och det är faktiskt vår ute! Yeah!
Det var till och med rätt varmt.
All snö smälter, i alla fall här i Örebro.
Bara att hoppas på att samma sak sker i Småland just nu,
så jag slipper snön imorrn när jag kommer.

Hanna och jag var just ute och tog några bilder.
Ska fixa en present till min pappa som ville ha
en ny bild på mig. Och det kan jag verkligen förstå.
Den bilden han har framme är från när jag gick i 8:an.
Jag var sjukt cool då, och sjukt sur... Hade dessutom
blåa slingor i det svartfärgade håret. sjukt snyggt. Not.
Så nu har jag fixat nya bilder. Ska ner på stan och förstora och greja,
om det nu hinns med tills imorrn.

Två exempel nedan.



Jag vill ju klippa mig också.
Kommer säkert göra det när jag väl är på stan...
Man vet aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0