Varför är det mer snö i Småland än här?

2008-03-17 kl: 21.41

Kom just hem från Joybells. Så bra att jag gick dit i alla fall, trots att jag inte kunde sjunga nåt.
Är ett sjukt bra ställe, är en sjukt bra kör, sjukt bra gemenskap och sjukt bra människor!
Dagen blev överhuvudtaget bättre än man kunde förväntat sig med den starten.
Blev dessutom sen till bussen så jag fick springa i den slaskiga snön och blev blöt efter två meter.
Men det torkade ju.
Och jag klarade mig igenom lektionerna (med ett visst antal hostningar).
Snön försvann delvis
och ett antal timmar spenderades i Prego med Jenny.

Så nu är det ju faktiskt så att jag är ledig,
man skulle kunna kalla det påsklov eller så.
Imorrn ska jag tvätta kl 07.00
och sen ska jag fixa lite presenter till folk som fyllt år.
Pappa igår och mormor idag till exempel...
På onsdag far jag hemåt till de småländska skogarna. Äntligen.
Fast, nyss fick jag ju höra att det är 20 cm snö där...! Hallå?! Varför?

Lite mat och American Idol gör ju susen en måndagskväll.

Dagens låt måste vara nya Joybellslåten: "He Will Supply" - Kirk Franklin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0