Dagens soptunna

2008-05-12 kl: 22.22

Dagens soptunna!


image39


Den här fina soptunnan, eller kanske papperskorg, såg jag på stationen idag.
Dom har börjat ha en massa olika grejer på papperskorgarna i stan, tycker jag.
Det kan ju vara trevligt, så slipper dom se så tråkiga ut...

I vilket fall så var det ju fint att dom tyckte att man skulle slänga sin oro,
(det fanns även en där det stod "håll sinnet rent")
dock kände jag att jag i så fall hade behövs trycka ner hela mig i den där
stackars lilla papperskorgen och jag tror helt ärligt inte det hade varit
en så speciellt bra idé. Inte nånstans faktiskt.
I så fall hade jag nog fortfarande varit kvar där, fast i papperskorgen, för alltid.
Men jag hade ju i alla fall fått slänga min oro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0