P som i...

2008-05-29 kl:00.41


...Punka, Packa, Polera, Potpurri


Idag har jag lagat punka med Daniel.
Men hans hål var så stort så det gick inte laga.
Men mitt gick laga.
Det tog två timmar och han fick ändå hem, stackarn.
Men det var ändå ganska roligt.
Jag tycker ju sånt där är sjukligt tråkigt annars,
men det var faktiskt roligare att inte göra det själv.
Jag ska dock inte bli cykelreparatör som jag en gång tänkte
att jag kunde bli om jag inte kom in på musikhögskolan.
Tur att jag gjorde det, kan man ju säga...

Har även försökt packa en del grejer eftersom
att flyttlasset ska gå i helgen.
Det har gått sådär,
med en migränattack mitt i allt...
Börjat städa lite också.
Polerade ugnen.
Den blev ju lite renare iaf.

Imorrn ska vi spela in våra potpurrier.
Ska bli spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0