Telefonbehov

2008-05-18 kl:21.22

Telefon. . .nofeleT

Gaah...!

Ibland så vill man bara prata med nån i sin familj
och då kan man bli så sur när...
...ingen kan
...ingen vill
...ingen har tid
Anledningarna kan ju variera, men i alla fall...

Först ringde jag pappa, han hade tid i 5 minuter.
Sen ringde jag mamma, hon hade tid i 4 minuter.
Sen ringde jag min syster, hon hade nog inte tid alls,
för det var alldeles upptaget alla 4 gånger jag ringde.

Jag har ett prata-i-telefon-med-en-familjemedlem-nu-behov ju.
Är det ingen som förstår det?

Ja, det är klart man kan ringa till nån annan,
men jag hade liksom feeling för just dessa familjemedlemmar
som just nu då uppenbarligen inte hade feeling för mej...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju verkligen tycka att de borde berätta det för sin famlij innan men det verkar det ju inte som de har gjort.
Du får också ha en bra kväll!

2008-05-18 @ 22:11:52
URL: http://mittlivsomdoldis.blogg.se
Postat av: Stoffe

Hehe, känner mig lite träffad. Ska nog börja va lite trevligare när syskon/föräldrar ringer.

Men gör man nåt kul vill man ju inte alltid prata...

2008-05-19 @ 00:38:23
URL: http://stoffeku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0