Cykel

2008.11.20 kl:15.53

Halt


Det är snorhalt ute!
Det tog säker dubbelt så lång tid att cykla
till och från skolan idag som det brukar göra.
Bara för att jag var rädd att slå ihjäl mig,
och var tvungen att cykla grymt sakta.

Och det är ju faktiskt riktigt läskigt att cykla när det är så halt.
Så nu kommer de här cykelhjälmsfunderingarna igen...
http://emmapq.blogg.se/2008/november/utkast-20081103-kl2213.html

Alltså, just nu borde man verkligen ha en hjälm.

Jag kommer sååå ramla nån gång,
för jag är alltid så klantig.

Och att ramla med cykel är ju sådär kul... 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Försöker motivera mig o använda hjälm själv. Dock kommit så långt att jag köpt en och beslutat mig att inte röra cykeln om inte hjälmen är på.



Förstår ej varför det skall vara så svårt!

2008-11-23 @ 01:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0