Glajjor

2008.11.28 kl:18.33

Jag är en glasögonorm!
Äntligen!


Jag vann ännu en auktion på ett par glasögon på tradera,
och denna gången fick jag glasögonen också!
Och jag älskar dom redan...

Jag öppnade brevlådan, där låg ett paket.
Wohoo!
Jag öppnade paketet och tog på mig glasögonen.
Först såg jag lite knäpp ut.
Men.
Efter max två minuter så kändes det helt naturligt!
Ja, dom satt helt enkelt som smort på mig.
Och när jag sen tog av mig dom,
så kändes det verkligen som det fattades något.
Jag såg naken ut, på nåt vis...

Ja, det är som jag alltid har vetat,
jag och glasögon hör ihop.
Jag bör, ska, borde, måste ha glasögon!
Nu är jag en fulländad människa...

hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0