Jag vill kräkas

2008.11.30 kl:22.45

Spräng


Nu har jag haft huvudvärk i över ett dygn.
Jag orkar inte med denna skiten mer!

Men man får väl vara tacksam över att jag nu för tiden
inte alls får migränattacker lika ofta som förr i tiden.
Kan inte ens minnas när det var sist...
Säkert ett halvår sen iaf.

Dock gör det ju inte att det är roligare för den skull...
Idag har jag endast sovit och ätit lite.
Illamående och huvudvärk precis hela dagen,
ända sen igår tidig kväll...

Om jag ändå hade kunnat tvinga mig själv kräkas,
så hade det nog gått över snabbare,
men där går ju gränsen alltså.
Det är nog sova som gäller...

Bara det går över tills imorrn,
för då är det en fullspäckad dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0