Min myskväll

2008.11.07 kl:17.26


Världens första tenta avklarad idag.
Ja, för min del alltså...


Hela grejen hade blivit så himla upphaussad,
alla var supernervösa, alla dessa regler.
inga väskor, inga jackor, inga mobiler,
inga egna papper, toalettbesök med vakt och allt.
Men det var ju ganska lugnt alltså.
Jag är nöjd att jag lyckades svara på alla frågor,
att jag faktiskt hade svar på alla frågor,
utom en då, där kan mitt svar varit lite tveksamt... hehe.
Om jag sen får godkänt är en annan fråga,
men helt omöjligt är det i alla fall inte.

För att då fira detta, att tentan är avklarad,
så ska jag bara vara hemma ikväll!
Fy vad gött!
Har visserligen bara varit hemma de senaste dagarna också,
men då var ju anledningen att jag var sjuk.
Idag kan jag bara vara hemma, och titta på Camp Rock (som börjar strax)
och säkert se nån mer nice film senare ikväll,
utan att ha tentaångest, utan att vara stressad
och utan ha dåligt samvete över att jag pluggat för lite.

Därför har jag dessutom unnat mig två saker:
Att inte laga mat. Har köpt färdigmat!
Hör och häpna!
Händer inte varje dag i detta hem alltså.
Hade dessutom tänkt att baka nåt smarrigt,
men eftersom jag fortfarande är sjuk så orkade jag inte,
så jag köpte chokladpudding, alltid nåt..!
Och inte dirket varje dag man äter det alltså.

Så ikväll ska jag ha en redig myskväll med mig själv.
Oh yes!

Ska bli MYCKET skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0