Perfekt

2008.11.14 kl:18.15

Det var det här med pengar...


Ibland är det konstigt att saker alltid löser sig,
och att vissa saker kommer så otroligt lägligt...

Denna månaden har nog varit den tuffaste hittills i mitt studentliv, 
rent ekonomiskt alltså.
Har haft väldigt lite pengar och räknat ner till den 25:e i flera veckor...
 
Men så idag kom då ett litet brev på posten från min morfar.
I brevet hade han också stoppat några hundralappar. 
Det hade verkligen inte kunnat komma mer lägligt!

Det är inte heller så att han brukar skicka lite pengar med jämna mellanrum,
det har väl hänt nån gång tidigare, men det är liksom inget som brukar ske dådär.
Men det var verkligen så sjukt lägligt just nu.

Tack för det, säger jag!

Men faktum är, att saker och ting alltid tycks lösa sig,
på ett eller annat sätt.
Och jag har faktiskt lärt mig att tänka så,
vad det än gäller egentligen...

Det är bra.
Det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0