Skrämd

2008.11.01 kl:01.28

Ja, det var det här med halloween...

Jag blev halvt ihjälskrämd av Johanna & Jenny förut ikväll.
Inte okej alltså...
Dom hade klätt ut sig och jag blev asrädd,
jag skrek, drämde igen dörren, låste & släckte...
Det var antagligen ganska kul för dom... hehe.

Det mest störda är väl att jag är så sjukligt lättskrämd.
Men jag tycker verkligen det är så fruktansvärt
obehagligt när man inte ser ansiktet på folk.
Johanna hade en sån där Scream-mask på sig,
och Jenny hade nåt lakan, fast henne hann jag inte ens se...

Jag pallar verkligen inte folk i mask,
jag tycker ju till och med det är grymt obehagligt med
folk som har uniformer av olika slag på sig...
När dom liksom inte är sig själva.
Men det värsta är ju som sagt när man inte ser ansiktet.
Tomtemask är inte för roligt heller alltså.
Det är grymt läskigt med dessa stela ansikten
som inte uttrycker några känslor alls,
plus såklart det faktum att man inte ser vem som är bakom.

Nej usch.
Nu behöver inga skrämma mig på ett år.
Minst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0