Värm mig

2008.11.16 kl:14.32


Kyla - Snö - Vinter

usch



Det är grymt kallt i min lägenhet.
Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det,
för det drar så gräsligt från mitt fönster.
Det är inte så bra isolerat, tror jag.
När grannen under står ute och röker så luktar det i hela min lägenhet...

Snö.

Kollade just ut genom fönstret och ja,
det snöar!
Det kanske är en andledning till att det är kallt också..
Att det är snöväder = vinter = kallt.
Borde kolla om det går att få på elementet lite mer..
Men näe, det gick visst inte.

Då är det väl helt enkelt så att tiden för ständigt frysande har kommit.
Dunsockor, sjalar, racksockor och filtar, fram!


Kommentarer
Postat av: Grannen på 147 A

Mejla ÖBO och be dem täta ditt fönster! Det gjorde jag och de kom på momangen! (Gäller bara att skriva så att de inser att de har lika mycket fördel av att täta fönstrena som du...) Lycka till :)

2008-11-16 @ 20:32:05
Postat av: EmmaPQ

Ja, jag får väl göra det.

Det är ju faktikst sant att de har lika mycket fördel av det som jag!

2008-11-16 @ 21:44:30
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0