Veckans 5 dagar, eller?

2008.11.21 kl:23.08


Det var det här med att sova...


Det är fredag,
klockan är inte ens tolv
och jag är redo att sova.

Det är lite knäppt, för i veckorna går jag aldrig och lägger mig så här tidigt.
Aldrig innan tolv trots att man oftast behöver gå upp tidigare i veckorna,
än man behöver på helgen.
Dock ska jag faktiskt upp hyfstat tidigt imorrn,
för jag ska åka och träna klockan 10, som förra lördagen.
Bra grej det där, då kommer man upp, fast det är lördag.
Annars hade jag troligtvis sovit till mycket senare...

För övrigt är det konstigt att man säger
"i veckan" och då inte innefattar helgen.

Alla dagar tillhör väl ändå veckan...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0