Vem är jag om 18 år?

2008.11.06 kl:22.14

Klart man förändras...
men hur mycket?


Med jämna mellanrum loggar jag in på http://www.lunarstorm.se
bara för att jag tycker det är roligt att min sida finns kvar,
eftersom jag haft den i några år, närmare bestämt 7 år...

Kollade igenom lite gamla grejer jag skrivit och gjort.
Till exempel gjorde jag ett quiz som heter
"Har vi samma musiksmak" som jag skapade i februari 2005.

Jag hade bara 88% av samma svar som jag hade då.
Ganska intressant på nåt vis.
Där det skillde sig mest var på frågorna:
Vad är det viktigaste med melodifestivalen?
och
Kan alla människor sjunga?
Hehe.

Gjorde också ett quiz som jag skapat i mars 2005,
"Är du en PQ?"
Där hade jag 84% av svaren.
Jag har ju såklart förändrats sedan 2005,
och nu har jag fått siffror på det också.
Ganska intressant att jag har förändrats 16% på 3,5 år.
Det kommer alltså ta ca 18 år tills jag är helt förändrad.
Eeh.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0