Det är faktiskt inte kul...

2009.10.02 kl:16.39

Seriöst?

Har äntligen fått tag i min nya VFU-handledare,
hinner ju dock inte träffa henne innan måndag, då VFU:n börjar.

Kul att det blev precis som jag skrev i förra inlägget om detta.
Hon var verkligen mattelärare. Matte & Fysik.
Ja, hej hej.

Jag ska tillbringa 5 veckor i en högstadieskola,
på matte och fysik-lektioner.
Herre min je...

Okej, nu kanske jag ska försöka vara lite positiv,
men det är ju halvkul när det faktiskt är så att vi på
musikhögskolan hade en egen pott av platser att söka,
hos musiklärare och i den sökningen fick jag mitt sista val,
en högstadieskola som ligger 4 mil härifrån.
Men från början var jag ju åtminstone hos en musiklärare,
nu ska jag då istället vara hos en matte & fysik-lärare,
men fortfarande 4 mil bort och jag får endast 30% av resan betald.

Fy tusan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0