Kontaktannons

2008.10.22 kl:19.45

Kontaktannonser is the shit, alltså...


Läste lite kontaktannonser i DN (på skoj) häromdagen.

Lite fakta baserat på genomläsning av alla "män-söker-kvinnor-annonser".

Många svenska män söker asiatiska kvinnor.
Kan inte säga någon siffra, men jag läste säkert runt 10 annonser
där svenska män sökte efter just asiatiska kvinnor.

Det är också ett faktum att de allra flesta män
vill ha en kvinna som är minst ett par yngre, helst 5 år yngre än han själv. 
Det är otroligt vanligt med t.ex. en man på 40 år,
som söker en kvinna mellan 20-35 år.
Det fanns också en man på 46 år som sökte en kvinna mellan 20 och 36 år.
Jag fattar helt seriöst inte hur man tänker då.
Varför och varför måste kvinnan vara minst 10 år yngre??
How wierd is that?
Jag tycker det är stört.
Idiotiskt!

Roligaste var dock att det fanns hela två annonser med Lady & Lufsen-tema.
Det var inte samma, för dom bodde inte ens på samma ställe.

Den ena:

Jag vill träffa en galant Lady, 35-45 år, med barnsinnet & figuren kvar,
som kan matcha lufsen 43 år, lite över medellängd & utan extrakilon.
Jag bjuder på spaghetti.



Men den här var värst:


Stilig Lufsen, 42, önskar bekanta sig med lämplig, seriös Lady.
Spaghetti och köttbullar väntar efter klockan 19.
Ta kontakt. Voff voff.



Ja, hej hej...

En annan ganska rolig annons var denna:

Smart, smal, snygg 22-åring söker 20-40-årig smal kvinna med humor.
Bör icke läsa såna här vanligtvis.



Ja, sammanfattningsvis kan man säga att har man inget bättre för sig,
så är det ett grymt bra tidsfördriv att läsa kontaktannonser, oh yes. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0