Ut med folket!

2008.10.02 kl:23.01

Det var det här med Idol och att folk ska rösta...

Så nu börjas det igen.

Jag fick en ny favorit i tisdags.
Elias.
Han var ju asgrym - me like!

Men som alltid när folk ska rösta,
så blir det ju fel, fel och fel.
Folk fattar ju ingenting!
Jag måste bara klaga lite på folk.
Folk i allmänhet liksom...
Hör dom inte att han är bra?!
Bättre än massa andra snubbar som är kvar...

Och ändå röstade jag idag,
bara för att jag trodde att Elias satt lite dåligt till.
Men det hjälpte ju inte!
Han åkte ut i alla fall och det var fel!

Folk är idioter.

Ut med folket, in med mej!

Idag är jag lite sur.

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med! Folk kan inte rösta. Elias var visserligen inte min favorit, men karln kan ju sjunga, han har ju kontroll på sin röst, till skillnad från vissa andra som är med i tävlingen. Likadant igår. Hon var också grym. Men hade kanske fel låt.

2008-10-02 @ 23:29:03
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Wachen

Bäst i Idol är Robin Ericsson! :)

2008-10-04 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0